As the leading PR agency in Vietnam, T&A Ogilvy draws from both its local and international heritage and expertise. Covering a range of services including Corporate PR, Government Relations, Crisis Management, Internal Communications, Social Media and many others, T&A Ogilvy has a deep understanding of the ever changing dynamics of ‘influence’ and how that can shape the opinions of key stakeholders, as well as the general public in Vietnam. T&A Ogilvy is looking local candidate for Account Coordinator position work in HCMC.
Responsibilities:
-
Performs day-to-day account work which may include: drafting a wide range of written content, coordinating events, maintaining client and influencers’ contact, managing projects performed with and by others.
-
Manage client expectations, earning clients’ respect, trust and confidence.
-
QUẢNG CÁO
Develop and manage projects/programs, including implementation plans, evaluation mechanisms, staffing plans, budgets, and timelines.
-
Develop presentations for clients relative to project management and program status.
-
Keep team(s) appropriately informed and involved in projects; ensure projects run smoothly, and help team members feel empowered, respected, and educated.
-
Identify and secure assistance with emerging account problems.
-
QUẢNG CÁO
Understands and manages billing and activity reporting processes.
-
Manages time for optimum productivity and maximum billability.
Requirements:
-
Have at least 1 year experience in social marketing; agency experience a plus.
-
Have a strong communication skill (presentation, negotiation).
-
Have a strong problem solving skill, able to come up with fruitful solution for daily task.
-
QUẢNG CÁO
Strong project management skill, able to manage multiple parties to complete tasks and deliver quality outcomes for projects.
-
Possesses a high degree of English competency
-
Familiarity with Microsoft Word, Excel, PowerPoint, media databases and social media networks.
Please send your CV to Ms. Quynh Trang: [email protected]
Thank you!
.
.
.
.
Sao ở đây toàn . không thế nhỉ
Trang nhà: https://dothotranhung.com/
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Số hoá công nghiệp làm đẹp
Doanh nghiệp gia đình và cuộc chuyển giao thế hệ
Chữ P đầu tiên – Product/Sản phẩm và vai trò tạo sự khác biệt cho thương hiệu Dịch vụ - Brand Camp
★ Pizza Hut và cuộc đại chiến pizza toàn cầu
★ Canva vượt định giá 15 tỉ USD, tăng gấp 2,5 lần trong chưa đầy một năm
★ Tăng trưởng mạnh, mảng quảng cáo của VNG đạt xấp xỉ 1.000 tỉ doanh thu
Event Marketing 101: Làm thế nào để lôi cuốn người tham dự trước, trong và sau sự kiện? - Brand Camp
★ Nhiều CEO rời ghế để tạo cơ hội cho doanh nghiệp đổi mới
Ông Trịnh Văn Quyết muốn IPO Bamboo Airways tại Mỹ
IPO tại Mỹ khó nhưng tại sao không?
★ Viết lại định nghĩa “thành công” khi lựa chọn môi trường làm việc “Spark your way” để phát triển bản thân
★ Ứng dụng gọi xe Việt tìm đường lách mình qua “khe cửa hẹp”
★ “Cuộc đua nghìn tỉ đô” của ngành ô tô
3 quy tắc họp hiệu quả của Elon Musk
★ Cựu cố vấn chiến lược VinGroup ra mắt quỹ đầu tư mạo hiểm quy mô 50 triệu USD
Trang chính
Social & Apps
Giải thưởng
Sản phẩm
Tham gia
Quảng cáo
© 2012-2021 Brands Vietnam.
Cộng đồng Marketing và Xây dựng Thương hiệu toàn diện tại Việt Nam.
Giới thiệu
Thoả thuận
Giấy phép
Giấy phép ĐKKD số 0311614186 do Sở KH & ĐT cấp ngày 10/03/2012.
Giấy phép MXH số 194/GP-BTTTT ký ngày 21/05/2019.